Rydoo: Den ultimata lösningen för kostnads- och resehantering för yrkesverksamma
Rydoo är en gratis plattform för kostnads- och resehantering som effektiviserar kostnadsuppföljning och förenklar bokning av resor. Appen finns tillgänglig på Android och har laddats ner av över 500 000 yrkesverksamma i 60 länder. Med Rydoo kan du enkelt fånga och digitalisera kvitton, skicka in kostnader när du är på språng, spåra körsträcka, matcha kreditkortsutdrag och analysera kostnader i realtid. Plattformen gör det också möjligt för dig att boka flyg, hotell, tåg och bilar från dina favoritleverantörer på ett och samma ställe. Resehanteringsfunktionen kompletteras av dygnet runt-support från reseexperter som kan nås via telefon, e-post eller chatt. Rydoo är den perfekta lösningen för företag som vill automatisera kostnadskontroller och få omedelbara handlingsbara insikter.
Användarrecensioner om Rydoo
Har du provat Rydoo? Var den första att lämna din åsikt!